vincentjana.reismee.nl

Chile and Argentina

Hi,

We are now in Chile. The last weeks we travelled through Chile and Argentina. We started in Santiago and went to the colourful city of Valparaiso after that. Our first visit to Argentina was in Mendoza where we have visited the wineries. After that we went to Bariloche where we hiked 24 kilometers on the first day and biked 33 kilometers the second day! The third day in Bariloche was a special one: first we went parapenting from a 1.700 meter high mountain, it was quite scary but also very nice! That evening we had dinner with Jana´s parents who are also travelling through Argentina.

We are now in Patagonia, it took us 2 full days in a bus on a gravel road to get there but the experience was great. Over here we hike a lot in the beautifull mountains.

Hoi!

Een van onzehighlights was toch wel zeker het parapenten in Bariloche. Je rent dan van de berg af met een parachute op je rug (ook nog een vent die de lijntjes vast houdt

Wink
). En dan vanuit de lucht heb je eensuper uitzicht over alle meren dat het gebied rijk is. Tja, Suus: We hebben de vrije val in Roosendaal gemaakt en nu de parachute, dus de laatste stap moet niet heel groot meer zijn...

Na 20 minuten foto´s maken en rond kijken waren we allebei misselijk!! Het schommelt namelijk ontzettend. Dus we waren blij dat we weer op de grond stonden!

In El Chalten hebben we 2 dagen 25 km per dag gelopen om Fitz Roy (berg) te bekijken. Dat was echt fantastisch en we hadden super geluk met het weer. Het was echt strak blauw! Na die 2 dagen waren we wel echt dood. Echt geen benen meer!!

Toch hebben we gisteren besloten om 85 km in Torres del Paine te lopen (in 4 dagen).De bekende W. Volgens Petra is dat een must do! Dus Petra, als we het niet meer trekken is het jouw schuld

Laughing
.

Groetjes!!

Reacties

Reacties

SuuS

vette fotoooos!
haha.. leuk dat jullie dat gedaan hebben!! mooi he zo van uit de lucht!
nu idd dit jaar dat vliegtuig uit!!! :D:D:D

Chantal

Wow, erg mooie foto's!!
En dat parapenten klinkt wel héél erg gaaf!!
Goed bezig jongens met al dat gehike!
Geniet er nog van!

Yvette

Heeeey!

Coole foto's en verhalen weer! Die foto met pa en ma vond ik ook leuk. Ik mis alleen een ene Yvette erop.. haha! Was dat parapenten niet vet eng? T ziet er wel gaaf uit!

Nou geniet ze!

X Yv

Petra

Vette shit jullie verhaan en foto's!!! Gaaf dat jullie daar nu zijn, en ja geef mij maar de schuld als jullie blaren hebben, maar ik weet zeker dat ze dat driedubbel waard zijn!!! Vooral als de Torres uit de wolken wil komen, zal voor jullie duimen.
En hoe staat het met de Argentijnse steak, nog bij el Boliche de Albertos gegeten;)
Anyway wij gaan vanavond onze eerste pekingeend proberen, net aangekomen tussen de rochelende en stinkende poepchinezen;)
Have fun besito

Arko

Hoi Vincent en Jana,
Hier een berichtje van mij. Ik heb een nieuwe baan en omdat ik nu "between jobs" ben dacht ik laat ik ook eens een keer een berichtje plaatsen. Ik heb al jullie verhalen gelezen en alle foto's gezien maar tot nu toe nog niet gereageerd. Komt waarschijnlijk omdat ik stik jaloers ben op al jullie belevenissen ;-) . Echt super cool allemaal. Ik ben benieuwd als jullie weer terug zijn om alle verhalen achter de foto’s te horen. Maar geniet iig nog ff van de laatste weken!
Gr.
Arko

As

Ha Helden!!

Klinkt weer super allemaal zeg en wat een foto's...

Dusseh... het skydiven gaat er dit jaar echt van komen? Haha, hebben we dat niet vaker geprobeerd? ;-)

Dikke kus en nog veel plezier! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!