vincentjana.reismee.nl

Nieuw Zeeland noord eiland

Hi,

This is already our last day in New Zealand and we feel a bit sad to leave. We really enjoyed it over here. But this afternoon we will fly to Tahiti and of what we have heard from people so far, Tahiti is really fantastic.

The North Island was great, we had a great time with our friend from Holland Martijn and Perta, we walked the 19km Tongariro crossing together and we all made it

Tongue out

In Auckland Jana's dream came true since we have sailed on an American's Cup Sailing boat.

We have some great pictures but this old crapy computer doesn't really work with pictures,but we will try to post them as soon as possible.

Hi!

Het noorder eiland was echt super. Het noordereiland is erg vulkanisch dus je hebt hier mooie landschappen, geisers en warm water bronnen.

Onze aankomst op 'noord' was echt super leuk omdat we de eerste 5 dagen op noord met Martijn en Petra hebben opgetrokken. Het was zo leuk om na 3 maanden weer bekenden te zien. We hebben veel actieve dingen gedaan: kletsen, bier drinken, wijn drinken en bbq-en

Laughing
. Maar ook nog de Tongariro crossing van 19,4 km en 18 km gekayakt.

Verder hebben we erg genoten van het vulkanische landschap in Rotorua en Coromandel.

Ook hebben we een mooie zeiltocht gemaakt in de bay of islands in een beneteau oceanis 463 (voor de kenners).

Maar gisteren hebben we een van de coolste dingen van onze reis gedaan: gezeild in de haven van Auckland in een Americans cup boot!!!! Dit is een soort Volvo Ocean race boot.

Nou, Mijke: Wat nou FJ, we gaan voor een maatje groter

Cool

De foto's volgen nog en wij gaan ons nu klaar maken om naar het vliegveld te gaan: Op naar Bora Bora!!

yilenBas Seijsener

Wow, klinkt geweldig allemaal,
en leuk dat sommige dingen mij bekend zijn,
kan ik even lekker mijmeren over "vroeger" ha ha.
Heel veel plezier op Tahiti.
groeten Yildiz en Bas

Monica

JANA Gefeliciteerd!!! Bij jullie is het nu wat uurtjes later en dat betekent dat je jarig bent!

Fijne verjaardag en goede reis! Bora Bora here they come!

-x-

LANG ZAL ZE LEVEN.....

Van harte Jana

SuuS

gefelictieerd!!!!!!!
maak er een mooi feestje van!!! :D:D
wat gezellig dat Martijn en Petra er ook waren! leuk leuk!
verhalen klinken super! veel plezier op Bora Bora.

Martijn Boonstoppel

Hoi Jana en Vincent,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jana. Je verjaardag zit er al weer bijna op nu maar hopelijk heb je een leuke dag gehad. Geniet op Bora Bora!

Groet Martijn

Yvette

Hey zus!

Van harte gefeliciteerd! 2x jarig, wat wil je nog meer! Ben benieuwd naar jullie volgende fotosessie. Veel plezier nog, en een goede reis!

XxX

Chantal

Klinkt allemaal super!!!
Gefeliciteerd chicky!!

As

HAPPY BIRTHDAY JAAN!!!

Hoe is dat nou om in Tahiti je verjaardag te vieren? Hihi, jij met een bloemenkrans om je nek terwijl Vincent een tropisch dansje voor je opvoert? Jaaaa, zo hoort dat daar hoor ;-)

Mooi dat Nieuw-Zeeland een feestje is geworden! (Heb het er destijds zelf ook GOUD naar mijn zin gehad... Vroegahhhh)

Dikke kus en goede reis weer!

Bianca

Hé Jana en Vincent,

Jana nog van harte gefeliciteerd!!
Veel plezier op Bora Bora.
kus