vincentjana.reismee.nl

Bali

Hi,

Staying in Bali really felt like an 'vacation in a vacation'. We spent a lot of time relaxing at the pool or at the beach. Still we have done quite a few nice things, we visited the Gili Islands for some fantastic snorkling, went to Ubud to see the Balinese tempels and culture and went to Lovina to see the dolphins.

We really enjoyed Bali but now we are ready for New Zealand, we look foreward to the luxury of having our own transportation again and to be able to cook our own meals. So enjoy our photo's and until next time from New Zealand!

Hoi!

Bali, wat een fantastisch vakantieland. Velen hadden het ons al verteld (zoals Ira, Wilma en Suzan), maar Bali heeft echt alles!! Je kan er super goed relaxen, maar je kan er ook actieve dingen doen, de cultuur opsnuiven en genieten van de natuur. En dat allemaal op zo een klein eiland!!

Inmiddels (na 1,5 maand Azie) zijn we het wel helemaal zat dat als je op straat loopt iedereen je maar aanspreekt. Hallo, hallo.... Taxi??? Massage??? Aaaahhhh!! Soms wil je gewoon ff rustig in een winkeltje kijken... Maar goed, dat hoort er ook allemaal bij.

Morgen vliegen we, met 2 tussenstops, naar Christchurch. Nieuw Zeeland here we come!

SuuS

hahah... heeeel herkenbaar!
dat zal in nz zeker niet zo zijn!!! geniet van de mooie maori cultuur!!!

p.s. vergeet bij lake tapou geen skydive te doen!!! kost daar maar 100 nz dollar!!! :D:D:D:D:D
enjoy

Yvette

Ziet er super relaxed uit. Hier sneeuwt en vriest het. Beetje jammer. Maar ja, op deze manier halen we ook een beetje het zonnetje in huis. Veel plezier in Nieuw Zeeland!

XXX

jolanda

veel plezier in Nieuw zeeland! bekend terrein voor mij. ik ben benieuwd naar jullie route. tip 1: pilot beach bij Otaga Peninsula, Dunedin, daar komen na zonsondergang de little blue penguins van zee naar hun nesten. gratis te zien, niet toeristisch.Tip 2: The Southern Scenic route is een mooie route om te rijden, wij hebben overnacht in Curio Bay campground, tent of camper nodig, echt een hele gave plek, aan het strand waar je zeehonden, penquins en dolfijnen kunt zien.

geniet ervan!

Tante Corry

Hallo Vincent en Jana, Bali is inderdaad prachtig, ik heb dat drie jaar geleden ook ervaren. En nu op naar een mooi land, ik ben benieuwd hoe het jullie daar zal gaan. Voor nu een vrolijk kerstfeest en een gezond en gelukkig 2010.

As

Hehe, een relaxte vakantie gehad... Eindelijk! Waren jullie wel aan toe! ;-)

Hihi, anyaway, heeeeel veel plezier in Nieuw Zeeland! Geniet maar weer lekker verder van dat alles!!

Dikke kus!

Dennis

Hoi Vincent en Jana,

er is een simpele oplossing voor de mensen die je telkens aanspreken.... Nederlands terugpraten... dat zijn ze namelijk heel snel zat, kwam ik achter toen we op Koh Samui waren...
Maar het is inderdaad irritant dat je telkens word aangesproken.. Vooral op de toeristische plaatsen is het erg.

veel plezier in Nieuw-Zeeland!!

gr,
Dennis

jannie en walter

Op Bali hebben jullie het naar jullie zin gehad.Nu hier is het momenteel erg koud de sneeuw valt gestaag en het blijft vriezen s'nachts tot wel 15 graden en overdag tot 4 graden ,dus stuifsneeuw.
Verder noch een mooie vacantie in Nieuw-Zeeland.
Nog heel prettige feestdagen .

Gr jannie en walter

Chantal

Hee chicky,

Fijn dat jullie zo'n goede tijd hebben gehad op Bali.
Nieuw Zeeland is natuurlijk weer heel anders,maar één van mijn favorieten!!!
Gaan jullie ook nog naar het noordereiland? Vond zelf een aantal parken daar met thermische activiteiten heel indrukwekkend!!!

Oja, als je dan toch gaat skydiven: je kunt op het zuidereiland bij Kingstown ook erg mooi bungeejumpen, bij de A.J. Hacketbridge, die zijn er ooit mee begonnen! Zelf niet gedaan :-) Wij hebben gekozen om met een klein vliegtuigje naar de gletchers en Mount Cook te vliegen. We landden daar op een gletcher en stonden dus op 1000 meter dik ijs, ook supergaaf (beetje prijzig, dat dan weer wel :-))

Geniet ervan!

Liefs, Chantal

Petra

Tot over een dag of 10;)
Ciao

bas en yildiz

hi there,

wat een prachtige foto's !! Oud en nieuw in Nieuw Zeeland?
Ik vond t echt super daar, dus ik krijg weer helemaal de kriebels. Heel veel plezier daar en tevens ook de allerbeste wensen voor 2010! Alles goed hier in de Toussaintstraat. De werkzaamheden zijn klaar, we hebben met de buurt een kerstboom versierd en op kerstmiddag gluhwein gedronken rond de boom. Ben vorige week nog bij jullie thuis geweest op verjaardagsborrel van onze "tijdelijke" buuf. Gaat allemaal goed. groetjes, take care en tot volgend jaar. bas en yildiz