vincentjana.reismee.nl

Yangshuo, Hong Kong and Bali

Hi everybody!

Since our last message was a while ago, we have to update you for 3 counties!! China, Hong Kong and Indonesia!

Our last couple of days in China were perfect! The weather was goodand we enjoyed the sceneries in Yangshuo by bike and by foot (see pictures). We really can recommend Yangshuo, the countysite is lovely and the small city has lots of nice bars and restaurants. Also our hostel was perfect (we had our own dvd player, with lots of dvd's).

Hong Kong is a big city, just like Shanghai or Beijing. So we were not really impressed anymore. But the views from the harbour are spectacular.

We will continue sipping on cocktails, swimming and snorkling in Bali, see you next time!!

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik jullie bedanken voor alle leuke berichtjes op ons blog! We vinden het erg leuk om van jullie te horen hoe het met jullie gaat en of jullie nog goede tips hebben voor onze nieuwe bestemming.

Op dit moment zitten we met onzelicht verbrande kop in een internet cafe in Kuta, vandaag weer niets anders gedaan dan naar het zwembad en naar het strand (zo zagen de afgelopen dagen er allemaal uit...). Morgen gaan we richting Lomboknaar de Gili eilanden waar je heel goed kan snorkelen.

We hebben China in elk geval met een goed gevoel afgesloten, de laatste week was het prima weer en hebben genoten van het mooielandschap.

Groetjes!!

Vincent en Jana

tante Corry

Vincent en Jana, wat zijn jullie een bofkonten dat je zoveel moois kunnen zien. Vooral de verschillende culturen en natuur, er is dus veel meer dan de hollandse landschappen (maar dat wisten jullie al), blijf genieten!! en de groeten uit Leimuiden.

Yvette

Heeey!!

Wat een mooie foto's zeg! Geinige bergen op de achtergrond! Gelukkig hebben jullie nu wat mooier weer te pakken. Geniet er lekker van! Want de tijd vliegt...

XXX

Martijn Boonstoppel

Hoi Jana & Vincent,

Wat een leuke en afwisselende reis hebben jullie tot nu toe al gehad. Van zon, wilde dieren tot sneeuw in China. Allemaal heel divers en dan nu lekker genieten op Bali. Super hoor! Nog Sinterklaas gevierd gisteren ? Benieuwd waar jullie met Oud & Nieuw zijn. Weliswaar dan halverwege maar nog veel moois in het vooruitzicht. Geniet de komende tijd, net zoals jullie nu al hebben gedaan. Ik lees met plezier jullie berichten. Tot in het nieuwe jaar. Groet