vincentjana.reismee.nl

Shanghai and Yangshuo

Hello everyone,

Sorry, no panda pictures, we never made it to Chengdu. After waiting 10 hours at the trainstation, we heard all trains are cancelled due to heavy snow. After 2 days we managed toget a plane to Shanghai. In Shanghai we enjoyedthe great views on the 'bund' from the water. After Shanghai we went to Guilin and we are now in Yangshuo, we think this partof China is the most beatiful part we have seen. Tomorrow we go hiking in the mountains.

Because it is much colder than we expected it to be, we decided to leave Chinanext week. We will go to Hong Kong and after that we go to nice and warm Bali!

Ja... Openbaar vervoer.... Echt iets voor ons :-S.

De trein zou vertrekken om 20:00, maar opeens, vlak voor 20:00 veranderde het nummer van onze trein van rood in oranje. Maar ja, wat betekent dat???

Gelukkig hadden we een jongen onmoet die een beetje Engels sprak. Hij vertelde ons dat 'oranje' vertraging betekent. OK, maar wanneer besluit je dan niet meer te wachten? Want stel dat de trein toch nog komt? Om 4 uur 's nachts hebben we maar besloten om naar het hostel terug te gaan.Dit betekende wel dat we nog steeds in Xian zaten.

Achteraf hoorden we dat alle treinen gecancelled waren.... Dusss!!!! We konden de volgende dag de trein opnieuw pakken, maar ja.... Gaat de trein dan wel??? Volgensde receptie in het hostel waren alle treinen voor de komende paar dagen gecancelled door het weer. Tja en toen hebben we maar een vliegticket gekocht naar een bestemming waarbij de kans dat we vast zouden komen te zitten klein was: Shanghai. Ook leuk ;-)

Op het vliegveld aangekomen bleek dat ook heel veel vluchten gecancelled waren... Oh nee!!! Gelukkig hoefden wij maar 7 uur te wachtentotdat wij Xian achter ons konden laten.

Hier in Yangshuo is het echt super mooi! Kijk maar naar de foto's!

Groetjes vanons!

Yvette

Hey zussie!

Wat leuk dat je me belde!

Wat een gave foto's weer zeg. Het ziet er allemaal erg indrukwekkend uit. Ik hoop dat het weer een beetje beter wordt. En anders lekker uitkijken naar Bali!

Veel plezier nog!

XXX Yv

Claudia Jongkind

Hé Vincent en Jana,

Leuk jullie verhalen te lezen.
Ik ben net een paar dagen terug uit Bali. Echt een aanrader... enne toen ik er was was het super warm 35+.
Maar het is er nu ook regentijd... nou ja tropisch regenbuitje is niet erg.

Heel veel plezier nog. Ik blijf jullie volgen.

Liefs, Claudia

Menno

Hey Wereldburgers,

Zie dat jullie inmiddels in China zijn aangekomen. Zo te lezen vermaken jullie je wel met spannende avonturen met bijpassende foto's. Geniet nog maar lekker en nog veel plezier. Tot laters.

Groetjes,
Menno

PS: Vinnie, vergeet je niet afentoe te backhand te oefenen tegen een muurtje of in de speigel. ;-)

Dennis

Hoi Jana en Vincent,

inderdaad mooie foto's van China... Ik hoop wel dat het weer een beetje beter word...
Wij zijn hier druk aan het voorbereiden...en ik krijg erg veel zin om al te vertrekken als ik jullie verhalen hier lees!

groetjes,
Dennis

Roland

Hey!
Klinkt goed wat jullie al gedaan hebben, en zeker ook wat er komende tijd aan gaat komen! Paaseiland en Frans Polynesie lijkt me wel erg relaxed (zeker met die wind en regen hier.....). Veel plezier en 'stalk' het thuisfront maar met leuke foto's!
Gr.
Roland

Wilma

Ben nu bij mijn moeder en we zitten jullie foto's en verhalen te bewonderen. Super leuk om te zien en te lezen! We wensen jullie nog veel plezier op Bali.
Tips: Lovine beach: zwemmen met dolfijnen, Ubud: monkey forrest, Kuta: kitesurfen. Jullie zullen het geweldig vinden daar!

Groetjes Wilma en Liesbeth