vincentjana.reismee.nl

Wilderness

Hi all,

Here we are again. Sorry, no new pictures this time, it's quite difficult to find a place you can use the internet over here. After Cape town we went to Hermanus, because of the weather (lots of wind) we were not able to go on a boat to go whale spotting. However, even while walking along the shore we must have seen about 10 whales! We have some nice pictures and hope to place them on our site soon. We are now in the National park of Wilderness, where you can do many nice hikes. Tomorrow we will continue our journey to Storms river and on to Addo national park where we hope to have our first elephant encounter! Cheers!

Hi,

Bedankt voor jullie reacties!

Zoals jullie hier boven lezen, is het nog al lastig om foto's te plaatsen, maar die komen nog hoo!

Nou, hier is het weer ook net helemaal super hoor! De laatste drie dagen heeft het flink geregend

Frown
. Maar goed, jullie zijn lekker allemaal aan het werk en wij chillen wel even verder, hahaha!

Voor de info: We hebben nog geen spinnen gezien, gelukkig!! En de eerste irritaties zijn ook al geweest: ik (Jana) ben elke dag wel iets kwijt, dan weer een haarelastiek, zonnebril of zakmes. Ook hebben we ons eerste shared bathroom overleefd... Wel heb ik gelijk de douchegel daar laten staan!! Hahaha!

Ook nog een grappig weetje: we nemen elke keer een lunch pakketje mee (van de hoedenplank voor de mensen die dit snappen). Erg he!!

Onze volgende locatie is Storms River waar we gaan slapen in een boomtent... Klinkt spannend!

Veel kusjes!

Vincent en Jana

tante Corry

Hallo Vincent en Jana,
Wat leuk om jullie reis te volgen en voor mij heel herkenbaar. Vorig jaar in oktober waren wij ook in Zuid Afrika. De Cape Point, de tafelberg, de pinquins enz. Het is genieten in zo'n mooi land met zijn vele gezichten en karakters. De wijn is er ook heerlijk!

Bianca

Hééé, cool zeg! Erg leuk om zo een beetje mee te reizen.
Heel veel plezier bij de olifanten.
Kus B

Paula

Best makkelijk toch zo' n hoedenplank ?! haha

Yvette

Hoedenplank?! Whaha! Da's wel een beetje armoe, ofnie? Maar verder vermaken jullie je prima zo te lezen. Ben benieuwd naar de pics. Wel snel uploaden he?! Nou voor mij in ieder geval 1 troost: volgende week herfstvakantie.

Nou geniet maar lekker verder!
XXX Yv

Vera

Hee cool man al die verhalen!! Jana, tot 10 blijven tellen en niet alles er gelijk uit flappen. Vincent, neem het haar maar niet kwalijk, ze heeft d'r hart op d'r tong.

Laat mekaar heel en geniet van al het mooie om jullie heen!!! Hier regent het ook, ik heb de buien doorgestuurd naar jullie ;-) kunnen jullie de zon dan ff hierheen sturen??

x veer

As

Van de hoedenplank????? Huh?

Karen

Leuk om jullie berichtjes te lezen!! En fijn dat jullie het bijhouden.

Geniet van alles...

Heb je ook mail gestuurd naar je gmail!

Dikke kus Karen

mijke

he ! ach alleen geen foto's ik vind het al lang knap dat jullie regelmatig wat achter laten aan info :). have fun in the wilderness watch out for SPIDERS and more scary animals!

gr mijke

SuuS

geen rare pakkets mee nemen he ;)

Marloes, Michel, Finn

Hoi Jana en Vincent,

Helaas geen contact meer gehad voor jullie reis maar wel leuk dat we zo een klein beetje mee kunnen gluren!
We wensen jullie een ontzettend mooie tijd, geniet van al het moois dat jullie tegenkomen en bovenal van elkaar!

Groetjes van ons en een knuffel van Finn
(is ondertussen 1 jaar oud, kruipt, staat, loopt langs de tafel, brabbelt en lacht de hele dag, heerlijk!)

Michiel

Leuk om te lezen wat jullie meemaken en waar jullie zijn.

Ik ben benieuwd naar de foto's van de walvissen. Toen wij in ZA waren hebben wij ze net gemist.

Geniet van al het moois.