vincentjana.reismee.nl

Cape town

Hey hallo!

Here a message from Cape Town!

We decided also to write a bit in English for our non-Dutch friends. We are already one week in South Africa and enjoying every minute of it. We started our trip with Jana's relatives Fran, Graham and Ashleigh. We had a great time with them and visited table mountain, cape point, the penguins, kirstenbosch gardens and robben island. We also had a lot of fun at the wine farm

Wink

Take a look at our pictures!

Hoi allemaal,

Zoals jullie hier boven kunnen lezen, hebben we al veel beleefd in Kaapstad!

We hebben het echt super naar onze zin gehad bij Fran, Graham en Ashleigh. We sliepen daar in een caravan in hun tuin. Ideaal!!

Het weekend hebben we wat tripjes samen gemaakt. Op zaterdag zijn we met Graham naar Table mountain gegaan om daar een hike naar beneden te maken. Dat was 2 uur steil naar beneden lopen

Sealed
Graham vloog er van af, wij hebben nu nog steeds spierpijn!!!

Ook hebben we de oudtante van mij (Jana) bezocht. Dat was wel een bijzondere ervaring omdat we elkaar al 10 jaar niet meer hadden gezien.

Even een stukje over de auto...

We kregen op het vliegveld een mooie witte Tata. Het maakte wat rare geluidjes, dus Graham adviseerde ons om er naar te laten kijken. Dit vonden de afrikanen te ingewikkeld en daarom kregen we gelijk een nieuwe auto! Nu rijden we in een blauwe Daewoo. Dit is een goede oefening voor Vincent omdat hij heel lenig wordt van zijn benen in zijn nek leggen als we een stuk gaan rijden

Laughing

We gaan nu naar Hermanus en we hopen binnenkort wat foto's te laten zien van walvissen!

Groetjes!

Marjolein en Martijn

Hey!
Leuk om wat te lezen :-) We waren erg benieuwd naar jullie eerste week. Echt wel uniek dat jullie zo bij familie terecht konden hoor! De Tafelberg moet trouwens wel echt mooi geweest zijn zeg! Die foto's zijn al super...
Zo te zien hebben jullie ook prima weer.
Wij gaan vandaag varen op het Spaanse Water. Dat is een baai/haven waar alle rijken aan wonen. Lekker wegzwijmelen bij mooie huizen die we toch niet kunnen betalen :-)
Hopelijk snel weer een verhaal.
x M&M

Suus

He Vin en Jana,

Leuke foto's zeg! Mooi he, Kaapstad?
Vin, je bent lekker kort zeg, kan je er voorlopig nog even tegen tot China.
Ik hoop dat jullie veel walvissen spotten in Hermanus!

Paula

Wat prachtig is het daar.Leuk de familie eens te zien
en wat wonen ze mooi.
Ben benieuwd naar de volgende verhalen

xxx Ma

Astrid

Ha globetrotters!!!

Ziet er goed uit allemaal zeg! Prima startstekkie ook zo te zien. Was de braai lekker? En gelukkig nog niet gegrepen door bavianen! ;-) Jaan, heb je al enge spinnen gezien?

Even lekker voor jullie om te weten: hier is het snertweer!!!! Het regent en ik heb het koud...

Geniet dus maar lekker verder daar van al het moois daar! Ben erg benieuwd naar jullie komende avonturen...

Dikke zoen,
As

SuuS

heeeeeey!
zooooo wat ziet het er allemaal vet uit zeg!!!
wat heeft je fam. daar een mooi optrekje! lekker vertoeven in de sleurhut ;)
wat een uitzichten zeg! wauw!!!

geniet er van!!!
dikke kus

Yvette

Hey Jaan en Vin!

Wat leuk om een bericht van jullie te lezen. Grappig om tante Ilse ook op de foto te zien. Gaat t goed met r? Zo te zien hebben jullie het lekker naar jullie zien. Mooi zo. Wij zijn hier hard aan het werk in de kou en regen :-( Gelukkig krijgen we via deze site nog wat zon in de huiskamer! Veel plezier nog, en ik kijk uit naar een nieuw bericht van jullie!!

XXX Yv

Petra

Jo vette shit man!!! Goed verhaal en nice pictures, ik ben fan van jullie sleurhut, doen we er ook zo een in Nieuw Zeeland???
Bai veel plezier nog in zuid afrika en kijk uit naar jullie volgend verhaal.
Dikke beso

Ira

Klikt goed allemaal zeg!

Nog heel veel plezier jullie!

(ik heb jullie een tips & trucs China mailtje gestuurd)

Liefs,

Ira

Monica

Ik begin langzamerhand echt stik jaloers te worden! Ziet er echt super uit! Wat hebben jullie al onwijs veel gezien in zo'n korte tijd. Dat beloofd wat voor het vervolg. Klinkt wel een beetje eng in Johannesburg met al die hekken enzo. Doe maar voorzichtig!!

Kus

Monica